Welkom bij Kinderopvang Partou in Eemnes!

Buitenschoolse opvang bij Partou

Wij heten alle jongere kinderen van basisschool de 7-Sprong van

harte welkom op onze sfeervolle, kleinschalige buitenschoolse opvang.

Vóór en na schooltijd bieden we kinderen in de leeftijd van 4 tot 8 jaar, binnen school, in onze eigen ruimte, een sfeervol en veilig thuis. We organiseren veel uitdagende activiteiten. De kinderen krijgen alle ruimte om lekker te bewegen, samen muziek te maken, te knutselen, te bouwen, te verkleden of na een vermoeiende dag tot rust te komen in onze chillhoek. Wanneer mogelijk ontplooien we ook activiteiten buitenshuis, gaan we de natuur in, spelen we op het schoolplein of bezoeken we een speeltuin. Onze activiteiten zijn gericht op de behoefte en ontwikkeling van uw kind en we hebben daarbij volop aandacht voor het groepsproces. Plezier is onze basis!

De buitenschoolse opvang is geopend op maandag, dinsdag en donderdag van

7:30 uur tot 8:30 uur (voorschoolse opvang) en van 14:30 uur tot 18:30 uur.

Ook tijdens de schoolvakanties en op studiedagen verzorgt Partou opvang. Er is dan altijd iets extra’s te beleven.

Meer informatie over de vestiging, openingstijden, onze flexibele contractvormen en tarieven vindt u op:

Peuteropvang als voorbereiding op de basisschool

Kinderen van 2 tot 4 jaar verwelkomen wij graag op onze peuteropvang. Hier kan uw kind genieten van leerzame activiteiten die gericht zijn op: naar buiten, natuur, bewegen en muziek. We werken met thema’s. Zo creëren we situaties waarin ieder kind de ruimte heeft om in eigen tempo, spelenderwijs de wereld te ontdekken. Door de combinatie van spelen en leren worden de peuters gestimuleerd in hun taalontwikkeling, creativiteit en cognitie. De aandacht voor de sociaal emotionele ontwikkeling en het groepsproces vormt daarbij een rode draad. Zo kunnen zij straks vol vertrouwen starten op de basisschool.

De peuteropvang is geopend op maandag, dinsdag en donderdag van

8:30 uur tot 13:30 uur.

Meer informatie over de vestiging, openingstijden, onze contractvormen en tarieven vindt u op:

Nieuwsgierig geworden?

Wij geven u graag een vrijblijvende rondleiding.

Neem voor meer informatie contact op met onze locatie 035-5381178 of via onze afdeling klantenservice op 088-2357500.

De 7-Sprong: Dé Christelijke basisschool van Eemnes